The Furry Forums would like to place cookies on your computer to help us make this website better. To find out more about the cookies, see our privacy notice.
To accept the cookie click here, or please login or register.

Author Topic: Ranting/mabye give advice but probably not?  (Read 237 times)

0 Members and 0 Guests are viewing this topic.

Offline Oriaan

  • Avid Aardvark
  • *
  • Posts: 39
  • Gender: Male
    • Discord
    • DeviantArt
    • Awards
  • Species: Fox/racoon (mostly fox)
  • Coloring: red, grey, black
  • Height: 5'6
  • Weight: pfft dunno
  • Build: bat/ demon wings apear sometimes,pretty thin,not very muscular
  • Reference: [link]
  • Currently: W O M W O M
Ranting/mabye give advice but probably not?
« on: July 23, 2018, 01:01:38 AM »
Okay so...I'm may sound really rude and mean for saying this but
im really jelous of people my age who get to go to cons and shit
fursuits (not full bodies but yeah)? yeah those are easier for minors to get, just mow a **censor** ton of lawns. Hell you dont even need a suit to go to a con
But going to cons as a minor? yeah thats hard, what do we say to our parents? "Yeah I wanna go to a place with a bunch of dudes wearing animal costumes!", my parents may take me if I ask (there open minded) but do I really wanna ask them to sit around all day near this internet subculture that they dont give a **censor** about? No! I wouldnt wanna sit around near a bunch of People dressed as blue foxes if I wasnt in this community.
plus im an only child so no older siblings who are furries
So...yeah just kinda pissed that I probably wont be able to go to cons for many years 
I know its really petty but yeah
  • Avatar by: Adrianepicl (me)

 

Powered by EzPortal